Polub mnie na FB :)

wtorek, 31 grudnia 2013

Noworocznie postanawiam...

Moi kochani! W związku z tym, że dziś jest Sylwester, chciałabym napisać co nieco o naszych noworocznych postanowieniach. Pozwólcie, że najpierw jednak zadam Wam pytanie: po co nam one?
Czy dzięki temu, że spiszemy na komputerze czy na kartce kilku pozycji dotyczących tego, co chcielibyśmy zmienić/zrobić w swoim życiu począwszy od przyszłego roku, faktycznie pomoże nam w podjęciu owych działań?
Na to pytanie nie ma chyba jednej prawidłowej odpowiedzi.
Jedni powiedzą: 'Tak, gdy spiszę sobie wszystkie rzeczy, będę bardziej zmotywowany/zmotywowana', drudzy 'i bez kartek zrealizuję swoje cele', a jeszcze inni 'ee tam, czy spiszę, czy nie, i tak nic nie zrobię'.

Czyli każda odpowiedź jest prawidłowa, w zależności od tego, jaką postawę przyjmiemy :)

Może nie będę pisać, jakie są moje postanowienia na przyszły rok (w zasadzie póki co mam dwa), chciałabym się natomiast skupić na tym, co UDAŁO mi się zrealizować w trakcie ostatnio minionych lat:


  1. Zdać na 5 rok studiów
  2. Poprawić relacje z bliską mi osobą
  3. Dalej prowadzić bloga :-)
  4. (może nie tyle postanowienie, ale...) poznać wielu świetnych ludzi (również dzięki temu wyżej wymienionemu) :)
  5. Dalej budować swój związek, aby był pełen zaufania i miłości :)


I tym optymistycznym akcentem kończąc, życzę Wam, abyście i Wy spełnili swoje p...ragnienia, mając nadzieję, że swoim przykładami dałam Wam ku temu choć trochę motywacji :-)


Chciałam Wam również życzyć wspaniałego 2014 roku! Abyście pędzili, gdy trzeba, ale też i wiedzieli, kiedy się zatrzymać. Aby Wasze dusze nie były jak poranione drzewa, lecz jak obłoki na wietrze - lekkie, nie dźwigające ciężarów cierpienia.

Żyjcie zgodnie ze swoim sumieniem i bądźcie szczęśliwi!



---

Wasza korolowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz