Polub mnie na FB :)

niedziela, 14 lipca 2013

Series for a rainy day

Hej hej!

Z racji tego. że dawno nic nie pisałam (a to nie jest tak, że nie mam czasu. choć po części właściwie właśnie tak jest...no dobrze, po prostu nie chce mi się/nie mam weny do pisania), chciałabym jedynie wspomnieć, co obecnie robię w te deszczowe popołudnia.

Tak, Karolcia wyemigrowała na Podkarpacie i, niestety, trafiła na nieciekawą pogodę. Na szczęście Karolcia ma A. i jego niezastąpionego laptopa, na którym znajduje się multum ciekawych filmów (ale o tym kiedy indziej) oraz coraz to nowszych seriali. Szczerze mówiąc, nigdy nie sądziłam, że będę fanatyczką jakichkolwiek 'ciągutek', zawsze filmy mnie dużo bardziej interesowały.

Niemniej, ostatnio wciągnęłam się w oglądanie 'Hannibal'a'. Przyznam szczerze, że serial ten zainteresował mnie dopiero po pojawieniu się na ekranie drugiego aktora Mads'a Mikkelsen'a, który wcielił się w rolę psychiatry i killera jednocześnie, dr Hannibala.

Poza tym serialem, jest jeszcze jeden, kapitalny, amerykański, zrobiony w latach 90', odkryty przez nas całkowicie przypadkowo. Nazywa się 'The Critic' , a jego akcja toczy się głównie wokół Jay'a Sherman'a, krytyka filmowego. Serial ten jest przede wszystkim parodią wszelkich filmów, seriali, a także wyolbrzymieniem, groteską pewnych  życiowych sytuacji.



Dlatego. jeśli Wam się nudzi lub po prostu macie ochotę obejrzeć coś zabawnego, zdecydowanie polecam! :)

---
korolowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz