Polub mnie na FB :)

środa, 22 maja 2013

Sukienka

Ahoj!

Jak samopoczucie?

Ja niewyspana, A. tak samo. Cogodzinne budzenie się uniemożliwiło mi radość wstawania (no dobra, rzadko kiedy chce mi się tak naprawdę wstawać z łóżka).  Dodatkowo mieliśmy dziwne, w moim przypadku wręcz straszne, sny. Pełnia jakaś, czy co?

Dzisiaj na mojej uczelni zaczynają się Juwenalia i z tej okazji wybieramy się wieczorem na koncerty.

Mam nadzieję, że będziemy się dobrze bawić!

A Wy, macie jakieś plany na dziś?

Ja tymczasem lecę, a Wam zostawiam wiersz.

Do-napisania!



Sukienka (proszę pani)

- Ta sukienka? Proszę pani,
ona pani tak pasuje,
i kolorem, i też w talii,
niech się pani zdecyduje
i ją weźmie.  Mówię pani,
lepszej pani już nie znajdzie
bo jak nie, to proszę pani
druga pani nią nie wzgardzi.
Ja tu pani po dobroci
jeszcze mówię, proszę pani
weź ją pani za sto złotych
tu najlepiej i najtaniej!
Proszę pani, ja nie proszę
ja ostrzegam teraz panią
pani albo się wynosi
albo decyduje na nią!
Proszę! Teraz zmiana planów,
pani nagle chce wychodzić!
Nie ma mowy, stać, uprzedzam
 - tutaj tylko ja dowodzę!
Na policję? Proszę pani,
teraz pani przesadziła,
przecież zawsze, babo wstrętna,
dla klientów jestem miła.

 



foto: www.wiadomosci.pless.pl

---
korolowa 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz