Polub mnie na FB :)

czwartek, 16 maja 2013

Pomaluj mój świat

Dawno tu już nie było wierszy...a zatem odświeżam, dodaję i życzę wszystkim miłego wieczoru :)


***
Zaczarowałam
wszystkie pędzle świata
abyśmy mogli usiąść
przy tym
brzegu rzeki
jak w 'Zarzeczu' Jana vel Nepomucena
gdzie raj wydaje się
niedaleki

gdzie dusze śpiewają
oczy słońcem cieszą
gdzie Ty jak w filharmonii trzymasz moją rękę
i siedzimy spleceni
magią krajobrazu
w spokoju, w nadziei
i bez zbędnych dźwięków


w oddali łódź
popłynie
nad nami chmur cisza
a wiatr
nas lekko
do snu ukołysze

i będziemy marzyć
i snuć piękne wizje
na tej trawie zielonej
naszej małej obczyźnie


i pofruniemy
wedle Twego pędzla

 do krainy co zwie się
Wieczną Radością
 więc chodź, pomaluj mój świat

 swoją farbą
zwaną potocznie
po prostu - miłością.




Wiersz inspirowany powyższym obrazem.
Autor: Jan Nepomucen Głowacki. 

---

korolowa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz