Polub mnie na FB :)

środa, 6 sierpnia 2014

Powiedz to wierszem

Witajcie po dłuższej przerwie!

Ostatnio znowu tyle się działo, tyle przróżnych rzeczy się wydarzyło... postanowiłam zatem odetchnąć, odciąć się od tego i przede wszystkim doprowadzić do porządku moje zdrowie.
A, jak wiadomo, nic mnie tak nie koi jak spacery, wino i wiersze.

Co do tych ostatnich, to pragnę Was zawiadomić, iż postanowiłam, w ramach uspokojenia nerwów i ogólnego odprężenia, stworzyć coś, co już przez jakiś czas chodziło mi po głowie.

Zapraszam Was zatem tutaj: KLIK: , w moje nowe miejsce oazy, spokoju i spełnienia.
Nie oznacza to od razu usuwania tego bloga czy nawet zawieszenia go, jednak z pewnością częściej teraz będę zaglądać właśnie tam.

Dlatego zapraszam Was serdecznie do odwiedzenia Powiedz to wierszem na Facebooku oraz w wyżej wymienionym linku, a więc samej strony.

A może właśnie Ty powiesz to....wierszem?


---
korolowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz