Polub mnie na FB :)

wtorek, 8 października 2013

O dzieciach, co uwiodły niewinnych księży...

Tak myślałam, że tak będzie! Napiszę posta, bo 'przecież już najwyższy czas napisać coś na blogu', a na drugi dzień - takie numery!

Ja wiedziałam, że żyję w patologicznym kraju. Że jeszcze jesteśmy daleko za wysoko rozwiniętymi krajami. Że u nas różne ludzkie paradoksy to coś normalnego. Ale żeby jeszcze dzieci w to wplątywać !?

Piszę to teraz, bo właśnie przeczytałam pewien artykuł. I nie mogę uwierzyć. Jak taki człowiek w ogóle może być duchownym !?

O arcybiskupie Michaliku i jego genialnej wypowiedzi przeczytacie tutaj. Ja po prostu nie mam słów i zostawię to, wybaczcie, ale bez komentarza. Bo ta wypowiedź nawet na niego nie zasługuje.






---
korolowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz