Polub mnie na FB :)

niedziela, 26 stycznia 2014

A song

Jeszcze tydzień. Tylko jeden tydzień i, mam nadzieję, będę już na ostatnim semestrze studiów. 
Jak to szybko zleciało!

Już wczoraj mogłam trochę odetchnąć, bowiem wpadli do nas znajomi, mogłam sobie zatem swobodnie pogawędzić i nie myśleć o tym, co za mną i - jeszcze trochę - przede mną ;).

Dziś rano wpadłam również na chwilę na próbę zespołu A. Była nas aż...czwórka, ale to mi akurat bardzo dzisiaj odpowiadało. Muzyka, to jest właśnie to, czego mi było trzeba! Dostałam pyszną, ciepłą herbatkę i popijając ją, wsłuchiwałam się w dźwięki gitar Roberta i Andrzeja oraz balladowego głosu Jarka.
Ich muzyka mnie tak natchnęła, że po powrocie do domu...napisałam nową piosenkę! Może kiedyś ją wykorzystają..?

Możliwe, że jeszcze nieraz będę ją modyfikować, mimo to, dla chętnych załączam poniżej fragment tekstu.


    I 
Z mojego policzka
spada kropla gorąca
lecz Ty już jej nie ujrzysz
już nie zaświeci Ci słońce
z mojego policzka
kropla  - za twym uśmiechem
co ze mną będzie
czy ktoś odpowie mi - nie wiem...
   ref.
Ja chciałbym wrócić do tych pięknych dni
i w ptaków śpiewie twój móc odnaleźć
chciałbym usłyszeć Twoje 'dobrze śpij'
dobranoc, Ty śpij dalej


http://magda.redblog.gp24.pl/files/2008/09/lza.jpg


Życzę Wam wielu pozytywnych natchnień!

---
korolowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz