Polub mnie na FB :)

poniedziałek, 13 stycznia 2014

WOŚP i koncert Otherland

Cześć i czołem, jak to mówi Jerzy Owsiak ;).

W minioną niedzielę odbył się już 22. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Z tej okazji, jak wiadomo, podejmowane są różne ciekawe inicjatywy typu licytacje czy koncerty charytatywne.
Tym razem koncert w Stargardzie dał m.in. zespół Otherland - czyli grupa mojego chłopaka i naszych bardzo dobrych znajomych :)


zdjęcie robione w listopadzie 2013.


Koncert odbył się ok. 19, w Chilli Pub, Stargardzie Szczecińskim.
Poza Otherland, tego dnia w tym samym klubie grały również takie zespoły jak The Morświn's Antiplan, Semi Dry, Arktica Blues, Elektrowooz, Dirty Bastards, a zatem raczej lokalne zespoły.


Wracając jednak do Otherland'u...
Jak wspomniałam, koncert rozpoczął się po godz. 19. Przygotowana z aparatem, stałam na środku niewielkiego parkietu pod sceną, próbując znaleźć dobry punkt odniesienia. Ustawiłam się. Czułam, że niektórzy ludzie za mną  - również.  A ONI - zaczynają. Zaraz zaczną się ich alternatywno-rockowe brzmienia. Nastawiam zatem aparat. Nagrywam...


Słyszę pierwsze dźwięki...i mam ochotę ich zabić. Nie za muzykę - tą spokojną i harmonijną, czasami też i lekko drapieżną. Nie za wokal, który - moim zdaniem - dobrze pasuje do tego typu utworów. Ani nawet za obycie sceniczne - bowiem drapieżność Andrzeja i stonowanie pozostałych członków genialnie się razem komponowało.


Miałam ochotę zabić ich za to... że zamiast rzucać się, tańczyć i śpiewać razem z nimi (znam przynajmniej większość refrenów!) musiałam tam stać spokojnie i ich po prostu nagrywać!


ALE - kochani moi! Jeśli to czytacie, to chciałam Wam powiedzieć, iż wybaczam Wam to i wybaczę jeszcze kilkaset tysięcy razy, bo odwaliliście naprawdę kawał dobrej roboty!

Inne zespoły również trzymały poziom, jednak - nie wiem, czy to kwestia więzi, czy to faktycznie wrażenia muzyczne - ale Was się, naprawdę, fantastycznie słuchało!




Otherland - Dwie Minuty


A moim czytelnikom doradzę tylko, że jeśli kiedykolwiek będziecie mieli okazję posłuchać muzyki zespołu Otherland - nie wahajcie się ani chwilę! 
Poza dobrymi nutami,ta formacja to po prostu grupa świetnych ludzi - których zresztą nie da się nie kochać <3


PS Przepraszam - wiem, piszę dziś jak nastolatka, ale to z ekscytacji :)



---
korolowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz