Polub mnie na FB :)

niedziela, 13 kwietnia 2014

Biżuteryjne dziwności - o Psychedelic Art

Witajcie kochani!

Weekend już co prawda prawie minął, ja jednak mam dla Was coś ciekawego na jego zakończenie - dziś chciałabym bowiem  przedstawić Wam nieco twórczość mojej znajomej.

Któż (a przynajmniej, któraż z Was) nie lubi biżuterii? Ty, Ty, a może Ty?
Ja osobiście nie znam żadnej kobiety, która nie ubrałaby od czasu do czasu chociaż jednego, ulubionego pierścionka czy naszyjnika.
Jeśli dodatkowo lubicie klimaty rodem z filmów Burtona lub burtonopodobnych, zaręczam, że znajdujecie się właśnie w idealnym miejscu.

Psychedelic Art zostało wręcz stworzone dla ludzi pragnących oryginalności, lubujących się w mrocznych, a nawet nieco, jak sama nazwa wskazuje, psychodelicznych klimatach.
Można tu zamówić niemal każdy rodzaj biżuterii: od pierścionków począwszy, na naszyjnikach, bransoletkach i kolczykach skończywszy.

Zresztą, co ja będę opowiadać: zdjęcia tych, wychodzących spod ręki Klaudii, dziełek, mówią chyba same za siebie:




Takie i jeszcze wiele innych cudowności możecie zobaczyć na fejsbukowej stronie Klaudii :KLIK:. Niektóre z tych prac są już gotowe i od razu 'do wzięcia', inne - czekają na Twoje zamówienie!

Myślę, że taka spersonalizowana biżuteria może stać się świetnym podarunkiem, zarówno dla drugiej osoby jak i dla nas samych.
Ja taki podarunek już sobie u Klaudii zamówiłam :)

Gdybyście byli zainteresowani, polecam jeszcze raz stronę Psychedelic Art na Facebooku.



---
korolowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz