Polub mnie na FB :)

poniedziałek, 26 maja 2014

Nie wyjechałaś...

Pozwoliłam sobie napisać wiersz z okazji Dnia Matki. Przyznam, że dla mnie to temat wyjątkowo emocjonalny z wiadomych powodów.
 

Nie wyjechałaś

nie wyjechałaś wcale
gdzieś daleko
widzę Cię przecież
w pół-czerwonym słońcu
czuję  Cię w każdej
wiatru mgiełce
 i słyszę Twój szept 
w liściach szeleszczących

nie wyjechałaś wcale
jesteś tutaj
w krwi i pocie czoła
Twego żyć mi dano
nie wyjechałaś 
nie
Ty wciąż tu jesteś
  - wciąż przy mnie, na zawsze,
już będziesz, Mamo.



***
Wszystkim Mamom pragnę życzyć przede wszystkim zdrowia, bo tego chyba najczęściej najbardziej brakuje; a także czasu dla siebie, dla rodziny; tej chwili spokoju, kiedy możemy się po prostu cieszyć z najbliższymi. 


---
korolowa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz