Polub mnie na FB :)

sobota, 1 grudnia 2012

Świętowania czas.

Ho, ho ho!

Z uwagi na to, że już mamy grudzień, i nawet - gdzieniegdzie - sypie śnieg, witam Was bardzo mikołajowo.

Jak spędziliście wczorajsze Andrzejki? Domówka, klub, a może spokojny wieczór przy piwie/soczku?

Ja mimo, że spędziłam go w domu z dwoma najbliższymi mi facetami, na brak wrażeń nie mogłam narzekać.
Opiliśmy dzień mojego chłopaka, słuchajac pięknej muzyki. Na zmianę z Peterem Gabrielem leciało  All that remains i Opeth. Potem zaś moi panowie dostarczyli mi niespodziewanie takiej dawki emocji, że wolę nawet o tym nie wspominać.

Ah, zapomniałabym! Jeszcze wcześniej wróżyliśmy sobie przyszłość, lejąc przez klucz woskiem do wody. Mi wyszła jakaś niewyraźna postać, ewentualnie niedomknięte koraliki w łańcuszku. jakby to zinterpretować?




Dziś znowu idziemy świętować, tym razem wspomnianą już przeze mnie 50-tkę mojego wujka. Dlatego zostawiam Was z ułożonym dla niego wierszem, delektujcie się nim i pijcie z niego wszyscy.

Miłego wieczoru Wam życzę, do jutra, kochani !


***

Dziś są Twoje urodziny,
ja nie powiem jednak, które,
więc przyjmij od naszej rodziny
życzeń niezmierzoną górę:

Słońca w każdy
dzień ponury
deszczu w środku
skwaru lata
siły
byś przenosił góry
i gdzieś nad chmurami latał

Ale i obiadów dobrych
przez swą żonę gotowanych
dużo ciepła
również w łóżku
wrażeń w nim nieopisanych

Abyś gola niejednego  
strzelił niczym Lewandowski
i powiedzieć mógł  kolegom;
tak się zdobywa bramki dla Polski!

Abyś podczas wędkowania
swoją złotą rybkę złapał
która spełni Twe marzenia
przez następne piękne lata!



---
korolowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz