Polub mnie na FB :)

czwartek, 21 marca 2013

Dzień Świąt - konkurs!

Hej hej!

Dziś mamy kilka 'świąt'  - tak, tak, to nie pomyłka - w jednym dniu!

Święta jakie dzisiaj mamy to:

  • Dzień Wagarowicza;
  • Międzynarodowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową;
  • Światowy Dzień Lasu (National Forest Day);
  • Światowy Dzień zespołu Downa;
  • Światowy Dzień Poezji (!);
z czego najbardziej cieszy mnie ten ostatni :)

Gdyby tak zrobić logo dla tych wszystkich świąt, jak by ono wyglądało?
Może tak:

?


 Ja niestety, jak widać, nie mam zdolności manualnych :P

Dlatego ogłaszam KONKURS!
Kto w najciekawszy sposób zrobi (narysuje, namaluje, zrobi w paint-cie - technika dowolna!) logo dla wyżej wymienionych świąt, dostanie nagrodę :)

Jaką?
Niech to będzie nagroda-niespodzianka :)

Jeden warunek: aby wyłonić zwycięzcę, w konkursie musi wziąć udział przynajmniej 10 osób.
Zgłoszenia proszę wysyłać na mój email lotte555@gmail.com do następnego czwartku!

PS. W swoich pracach proszę o postaranie się, aby nie przekraczać pewnych granic dobrego smaku - miejmy wyczucie :)


---
korolowa

1 komentarz:

  1. Ojej! Brzmi bardzo ciekawie, nawet się chyba skuszę, jak mi czas dopisze. ;> świetna inicjatywa! :D

    OdpowiedzUsuń