Polub mnie na FB :)

sobota, 23 lutego 2013

Facebookowa zakładka 'Inne'

Hej ludzie! 


Tak się zastanawiam - co Wam najbardziej nie odpowiada w akcji CzytajDalej, że się nie zgłaszacie?
Czy wynika to z braku zainteresowania akurat taką a nie inną książką, czy może boicie się o adresy? A może zraża Was to całe wysyłanie i pokrywanie kosztów przesyłki (które wcale akurat nie są duże)?
Jeśli macie takie i inne wątpliwości oraz pytania w kwestii akcji, piszcie do mnie, pytajcie! Może byśmy wtedy coś razem zaradzili.

A teraz znowu coś o Facebooku i zakładce... Inne.
Ostatnio tak patrzę, patrzę i widzę, że mam kilka wiadomości, choć żadne mi nie 'wyskoczyły' na stronie głównej, jakichkolwiek powiadomień - brak.

 Grzebię więc, grzebię w tym wiadomościach, no bo mówię - co, jeśli to coś ważnego, a nuż ktoś chce mi zasponsorować tomik poezji, zaproponować wywiad albo pracę w  hard-rockowym zespole?

Brnę zatem przez wszelkie możliwe wiadomości, już prawie się poddałam, gdy nagle ją ujrzałam. Druga zakładka. Inne. Zobaczyłam ją tam po raz pierwszy.

Gdy tylko w nią kliknęłam, otworzyło mi się nagle multum różnych wiadomości. Prośby o oddanie głosu, reklamy, jednym słowem - cały Facebookowy Spam. Co się okazało, nie tylko. Były też wiadomości od ludzi, które Facebook potraktował jako Spam i przeniósł do tej kategorii, a niechcianymi na pewno one nie były -  na przykład wiadomość od znajomego oraz news z grupy poetyckiej.

Jednakże dużo gorzej miała pewna Amerykanka, która Facebookową wiadomość od tamtejszej policji o śmierci swego syna przeczytała... miesiąc później, również wtedy, gdy zauważyła drugą zakładkę -  'Others'.
 ( tekst ).

Do tego pozostaje tylko jeden komentarz: Facebooku, ogarnij się. You fucked up!

---
korolowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz