Polub mnie na FB :)

środa, 20 lutego 2013

Ruda

Chciałam, bardzo chciałam napisać dziś wiersz. Miałam nawet temat w głowie, ale nie bardzo pomysłu, jak do niego podejść. Chyba nie wyszło do końca tak jak chciałam, to znaczy może nie ta forma...ale cóż - zostawiam!

Miłego dnia! :)

  ---

Wśród kwiatów pięknych tak wielu
i ona się pojawiła
swoją urodą i gracją
niejednej wdzięki przyćmiła.

Wschód słońca przy niej to pikuś,
 morze - kres widać błękitu
gdy stąpa, ród męski szaleje
dosięga ich marzeń szczytu

Czerwień jej włosów tak pięknie
kontrastuje z zielenią sukienki
a pieguski dodają uroku
na twarzy prześlicznej panienki

Lecz niech jej postać anielska
nie zwiedzie Was, wszak tego cuda
temperament jest bardziej diabelski
bo ta piękna to właśnie jest Ruda.



















zdjęcie : bit.ly/15uC6iQ


---
korolowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz