Polub mnie na FB :)

niedziela, 17 lutego 2013

Szeptem malujesz mój świat

Ludzie! Pogoda jest okropna. Nic mi się nie chce!
Za oknem szaro, buro i ponuro. Jedyne, co dobre to fakt, że chociaż deszcz nie pada :P.

(na szczęście upiekłam pyszne, chrupiące bułeczki, co znacznie poprawiło mój nastrój!).

Dlatego, na ocieplenie nastroju i klimatu... wiersz o lekko erotycznym zabarwieniu ;)


SZEPTEM

subtelnymi barwami pieszczot
rozniecasz ogień
z moich najskrytszych
i najśmielszych
 marzeń


ściszonym
głosem przywołujesz
moje imię
rozgrzewając 
moje wargi
do koloru
maliny

jesteś
nie za cicho
nie za głośno

szeptem
malujesz
mój świat

 












zdjęcie : bit.ly/W3Bfi9

---
korolowa

3 komentarze:

  1. ciekawy blog zapraszam do mnie http://poeta112.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to zabarwienie erotyczne,nawet wyraźnie zaznaczone :)
    Lubię takie wiersze, szczególnie gdy tak zimno i wieje...
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, od razu tworzy się cieplejszy klimat.. ;) dziękuję :)

      Czytałam Twój wpis o książce i jakoś mam mieszane uczucia. Z jednej strony coś a'la science fiction, za którym nie przepadam; z drugiej -książka dość, z tego co Ty i inni piszą, mroczna - to mi się akurat podoba ;).

      Więc może kiedyś się skuszę :)

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń