Polub mnie na FB :)

poniedziałek, 4 lutego 2013

Oda do Acera (przepraszam!)

Co za dzień, eh! Miał być spokojny, wręcz bez ekscytacji, a tu tyle przedsiewzięć! A wszystko przez mój komputer, a właściwie przez moją głupotę szczerze powiedziawszy :].

Acerze mój drogi,
chcę cofnąć mój błąd,
aby mi Ciebie
nie zabrał nikt stąd

Acerze, ach proszę
wybacz te faux pas
bieg rzeczy móc zmienić...
lecz zła gra już trwa

Tak cofnąć  bym chciała
to jedno kliknięcie
lecz nie wskóra nic nawet
alt+ctrl+delete zaklęcie

Pojutrze nas zatem
rozstania czas czeka
więc kuruj się szybko,
z powrotem nie zwlekaj!

'Uzdrów go' w myślach
do informatyka się modlę
by mógł dalej, wraz ze mną
pracować swobodnie.

Nic dodać, nic ująć.


 ---
korolowa



6 komentarzy:

  1. Gdyby mój Asus padł, chyba pisałbym treny jak Kochanowski :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach te nasze laptopy... jak dzieci - im starsze, tym większe zmartwienia ;)

      Usuń
    2. ,,Śpieszmy się kochać laptopy, tak szybko się psują..." - mój na szczęście już 1,5 roku się trzyma jak najlepiej, za to A. musiała niedawno kupić nowy, bo poprzedni (miał ok. 5 lat) nie dawał już rady. Coraz szybciej idzie do przodu ta technika, coraz więcej trzeba na nią wydać kasy...

      Usuń
  2. Gdyby mi moja Toshibka padła, to bym lamentowała niczym matka po stracie syna. ;)

    Zabawny (wiersz). A ja Acera się pozbyłam i właśnie wymieniłam na Toshibkę (dla Rosjan: taszybę), gdyż strasznie piszczały mu cewki i nikt o zdrowych zmysłach nie mógłby z niego korzystać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już ze swoim miałam pewne przeżycia - raz nawet wylądował w Czechach!

      Jak Ci się sprawuje Toshiba?

      Usuń
    2. Bardzo dobrze. Póki co nie miałam z nią żadnych problemów, a towarzyszy mi już półtora roku, więc bardzo na plus. Poprzedni laptop - Packard Bell - postawił jej wysoko poprzeczkę, bo przez ponad 4 lata sprawował się niezawodnie - i w sumie nie przestał się sprawować, tylko wszystkie programy podwyższyły swoje wymagania sprzętowe i mało co już działało; wielka szkoda, bo bardzo go lubiłam. Także ta-szybka pewnie chce mu dorównać albo nawet go przewyższyć! ;)

      Odnośnie Acerów to po tym jak mojego oddałam, zainteresowałam się tematem i wyszło, że to dość wadliwy sprzęt i tylko farciarze dobrze trafiają.

      Usuń