Polub mnie na FB :)

sobota, 9 lutego 2013

'Nowa' stara moda

Do modowych łask wracają stylizacje z lat uprzednich. Nie tylko sprzed kilku, lecz i  kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu lat!

Uwielbiam patrzeć na te wspaniałe kolory mocnej żółci i pomarańczu, ale także stylowej, stonowanej bieli. Te koronki i kołnierzyki, te sukienki i te hippisowskie bluzki z długimi rękawami...!

Spójrzcie chociażby na to

                                                                                          (zdjęcie z  bit.ly/XidlTi)


Jaka piękna sukienka! Łączy w sobie prostotę, elegancję, a jednocześnie pewnego rodzaju luz. Ta niewinność bieli i wykończenie pod samo szyję w połączeniu z taką dlugością tworzą wybuchową mieszankę. I like it!


 Jako hit tego roku, wróciła również nigdy niezawodna kratka! Świetnie prezentuje się razem z czarnymi, klasycznymi spodniami lub zwykłymi jeansami.

                                                                                      (zdjęcie z  bit.ly/150MRJz )


 (zdjęcie: bit.ly/TYp6P1)

Sukienki w stylu hippi - zawsze mnie oczarowywały! Najbardziej podoba mi się ta po prawej.
 


Zainspirowana takimi cudeńkami, zaczęłam szperać po własnym ubraniach, nawet tych ukrytych na samym dnie szafy. Niestety nie udało mi się znaleźć żadnego kapelusza (bo bardzo chciałam!), ale przynajmniej mam beretkę :D

                                      1. beretka z apaszką        2. beretka, korale i moje okulary ^^



1.  szalu szał ^^                          2. koszulka z kołnierzykiem




Ogólnie takie stylizacje bardzo mi się podobają! Chyba muszę niedługo wybrać się na zakupy w poszukiwaniu takich smaczków :>

A Wam jak się podoba taka 'stara' moda?

---
korolowa

PS Mała aktualizacja - dostałam świetne dodatki, w tym wymarzony kapelusik! Niestety, na codzień, do noszenia jest ciut za duży, ale za to idealnie nadaje się do zdjęć :)


 Do tego dwa nowe szaliczki - spójrzcie zwłaszcza na ten pierwszy, jaki piękny! Strasznie mi się podoba :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie retro rzeczy! Uwielbiam wręcz i cieszę się, że teraz idzie na to moda, bo będzie można się obkupić w zacne rzeczy w sklepach. Wcześniej musiałam zwiedzać rozliczne lumpeksy, a i często kończyło się to dla mnie niemalże rozpaczą, kiedy jakieś cudo okazywało się być w rozmiarze L. Także nic tylko czekać wyprzedaży i polować. :>

    P.S Ostatnio sobie kupiłam zacne retro buty na obcasie, wstawiłam w wiadomym temacie na wiadomym forum. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde! Znalazłam Ciebie, temat i posta, wstawiam linka, już się zacieszam, a tu mi wyskakuje 'page not found'! :/ (wciskałam też Enter po zaznaczeniu linku).

      Jak coś to możesz mi podesłać mailem, jeśli to nie problem, bo się zaciekawiłam :>

      Usuń
    2. Aaa, ale kretynka ze mnie! Kopiowałam linka, a dopiero jak weszłam na ten temat zauważyłam, że one tam są (mea culpa!).

      Ja ogólnie raczej nie kupuję butów innego koloru niż te klasyczne, a więc brąz i czerń (raz kupiłam beżowe i żałowałam). Buciki fajne, tak na wiosnę :)

      Usuń
    3. Mnie się bardzo podobają! Co prawda są używane (moje pierwsze używane buty), ale nie ma na nich zbytnich śladów użytkowania, są bardzo wygodne (dzięki Ci, osobo, któraś je rozchodziła!), a osóbka, która mi je sprzedawała była tak smutna,że aż mi się żal jej zrobiło. :)

      Usuń
  2. Oj, ja też uwielbiam ten retro styl. Ostatnio jestem zafascynowana nieśmiertelną Grace Kelly i jej niewymuszoną elegancją. Wszystkie jej stylizacje (nie tylko na wielki bal, ale także na codzień)świetnie oddają jej urodę. Ogólnie styl lat 50. i 60. bardzo mi pasuje i często z niego czerpię inspirację. Ma to w sobie urok, a takie ubrania potrafią świetnie ukazać kobiecość i elegancję.
    Pozdrawiam,
    A.

    OdpowiedzUsuń