Polub mnie na FB :)

niedziela, 18 listopada 2012

Ludzie...

('Ludzie dzielą się na dwa typy: tacy, bez których nie da się żyć i tacy, przez których nie da się żyć')
Demotywatory.pl



Witam dzisiejszym wczesnym popołudniem!
Dziś czeka mnie wycieczka do innego miasta.
Do rodzinnego miasta moich rodziców. Miasteczka odwiedzanego niegdyś przeze mnie w każdy weekend, święto czy wakacje.
Odwiedzałam tam babcie, dziadków, wujków oraz wujostwo mojego taty.

Teraz - odwiedzam groby.
Jeżdże tam, gdy tylko mam sposobność. Niestety, sposobność taka zdarza się coraz rzadziej.

Czasami się zastanawiam jak to jest, że osoby serdeczne, ciepłe, po prostu kochane odchodzą z naszego świata tak wcześnie, a Ci, którzy psują nam nerwy, żyją zazwyczaj długo?

Jakoś nie potrafię pojąć tej filozofii życia...

  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz