Polub mnie na FB :)

sobota, 24 listopada 2012

Show must go on, Freddie!

Witajcie dziś ponownie kochani!

Co do mojego ostatniego posta, jest on już nieważny. Na szczęście pomysł się znalazł, także nikt się już nie musi specjalnie wysilać z główkowaniem ;)

Wiecie, kogo jest/no,była/ dzisiaj rocznica śmierci? Tak, tak wiem -
a) gówno Was to obchodzi,
b) kazdego dnia jest kogoś rocznica śmierci i dalej gówno Was to obchodzi
c) Wasza ś.p. Babcia/Pradziadek/Mama/ Wujek babci Taty jest ważniejszy i po raz enty Was to nie obchodzi.

Tak czy inaczej, chciałam oznajmić wszem i wobec - o ile ktoś jeszcze tego nie przeczytał na Demotywatorach, Facebooku czy Wirtualnej Polsce - że dzisiaj jest 21. rocznica śmierci F. Mercur'iego.



Lider jednego z najlepszych rockowych zespołów, formacji Queen oraz autor takich utworów jak "Bohemian Rhapsody", "We Are the Champions", "Somebody to Love",' Show must go on' "Killer Queen" czy "Crazy Little Thing Called Love", zmarł w 1991 roku, jak podaje Wikipedia, 'z powodu powikłań wywołanych przez AIDS'.


Ciężko by było mi wybrać najlepszy jego utwór, ja jednak wybieram i poniżej prezentuję.
A Freddiemu zaśpiewajmy dzisiaj, aby Jego 'show trwało dalej' i nigdy nie pozostało przez nas zapomniane.



---
korolowa


2 komentarze:

  1. Eeee, laska ale on zmarł w 1991r. a nie w 97':-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa tak,tak, nie wiem czemu nie zauważyłam błędu, dzięki za czujność! Już poprawiłam :)

      Usuń